Izložba idejnih rješenja Međunarodnog pozivnog natječaja za izradu novog vizualnog identiteta Muzeja grada Zagreba
Devet mjeseci nakon otvorenja prvoga dijela stalnoga postava Muzeja grada Zagreba, predstavljena su idejna rješenja novoga grafičkog znaka Muzeja.
Na međunarodnom pozivnom natječaju za oblikovanje novog vizualnog identiteta MGZ-a, kojim će se on ubuduće vizualno predstavljati i prepoznavati, sudjelovali su dizajneri Boris Ljubičić, Željko Borčić, Jana Žiljak, Ranko Novak iz Ljubljane i Željko Kovačić, čije je rješenje kao najslikovitije izabrao stručni ocjenjivački sud u sastavu: Frane Paro, Snježana Pintarić, Željka Kolveshi, Ivan Ružić, Nada Premerl, Vinko Ivić i Nenad Jandrić.
U obrazloženju rješenja arhitekta Željka Kovačića, koji je uredio i stalni postav Muzeja, a kao arhitekt je i glavni projektant preuređenja spomeničkog kompleksa u kojem je smješten Muzej, navodi se da su se svi autori bavili slovom kao vizualnim identitetom MGZ-a. Željko Kovačić prihvatio je slovo kao signum različitosti, tako da je za slovo M stilizirao tornjeve zagrebačke prvostolnice, slovo G uzeto je iz najstarijega pečata Gradeca, a slovo Z iz Felicijanove isprave, u kojoj se prvi put spominje Zagreb. Svako slovo govori o svom vremenu, a sva zajedno u svojoj različitosti tvore povijesni kontinuitet, tako da se stvara kolaž slova, kao što je i sam Muzej kolaž različitih eksponata.
Slike s izložbe